O PROJEKTU

Odabrali Trgovci

Trgovci iz baze InStore koja broji ukupno 7.000 adresa svih profila trgovina izabrat će top brendove koje po njihovom mišljenju moraju imati na svojoj polici.

Glasanje će se obaviti putem online upitnika u vremenskom periodu
od 25. septembra do 22. novembra 2019. godine.
Glasanje je tajno i rezultati glasanja će biti sistemski obrađeni, plasirani i objavljeni

u elektronskom i štampanom obliku.

Pored predloženih trgovci imaju mogućnost preporuke brendova po svom izboru.

Depositphotos_121466330_xl-2015-small.jp
Da li će jedan proizvod postati brend ovisi o potrošaču, ali i o trgovcima koji zahvaljujući stalnoj komunikaciji s kupcima najbolje mogu znati šta je to što njima treba. Na osnovu svog iskustva, bosanskohercegovački trgovci su glasali i izabrali najbolje U 2018/2019.
InStore magazin je spromovisao sljedeće brednove: ABC, ARGETA, BASSO, BECOLLINO, BIC, GRAND BLACK 'N' EASY, CAFE BRAZIL, COCKTA, DORINA, ELVITA, FAST ENERGY, FRUIT, FRUŠTUK, PREMI, GRAND KAFA, JANA, JOHNSON'S BABY, KENT, KING, KOSILI, LEDA, LEJLA, LISTERINE, MAGGI, MAGNUM, MEGGLE, MI99, MOKATE, NATUR, NEKTAR, NESCAFE, OAZA, PFANNER, POLI, PRIMA, SARAJEVSKO, SENSATION!, SMOKI, SPRIND, TREND, VEGETA, VIOLETA, VITINKA ZAČIN C, ZLATNA DŽEZVA.

Projekat Must Have 100 jedan je od najvažnijih događaja za kompanije robe široke potrošnje u BiH.
Pronađite svoje brendove, glasajte, te osigurajte mjesto na polici 
Promovirao InStore

Pored navedenih brendova u kategorijama imate mogućnost da predložite svoje favorite, proizvode, za koje smatrate da zaslužuju svoje mjesto na policama svih bolje snabdjevenih trgovina u BiH